--------

スポンサーサイト

2013-10-22

夢の人

I've just seen a face I can't forget
The time or place where we just met
She's just the girl for me
And I want all the world to see we've met

Had it been another day
I might have looked the other way
And I'd have never been aware
But as it is I'll dream of her tonight

Falling, yes, I am falling
And she keeps calling me back again

I have never known the like of this
I've been alone and I have missed things
And kept out of sight
For other giels were never quite like this

Falling, yes, I am falling
And she keeps calling me back again

I've just seen a face I can't forget
The time or place where we just met
She's just the girl for me
And I want all the world to see we've met

Falling, yes, I am folling
And she keeps calling me back again


あの場所で彼女を見かけた時のことが
忘れられないんだ
彼女こそ僕の理想の女性だ
二人の出会いをみんなに知らせてやりたいよ

もし あの日が別の日だったら
僕はあらぬ方を見ていて
彼女に少しも気づかなかったかもしれない
でもこうして出会った今 今夜も彼女の夢を見るだろう

落ちていく 僕は恋に落ちていく
そして彼女は僕を再び呼び戻すのさ

こんな事が起こるなんて思ってもみなかった
ずっと一人ぼっちで いろんなことをやり損ない
除け者扱いにされていた僕
彼女のような娘はどこにもいなかった

落ちていく 僕は恋に落ちていく
そして彼女は僕を再び呼び戻すのさ

あの場所で彼女を見かけた時のことが
忘れられないんだ
彼女こそ僕の理想の女性だ
二人の出会いをみんなに知らせてやりたいよ

落ちていく 僕は恋に落ちていく
そして彼女は僕を再び呼び戻すのさ

P1330274_convert_20131022220612.jpg

夢の人
I've just seen a face / The Beatles 1965年
スポンサーサイト

theme : 音楽・映画・DVD
genre : 趣味・実用

comment

管理者にだけメッセージを送る

カレンダー
04 | 2017/05 | 06
- 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 - - -
猫の時計

by Animal Clock
プロフィール

岩ちゃん!!

Author:岩ちゃん!!
知ってみたいなチャリの世界!
大好きな音楽の事
いろんな事、書いてみます?!
発信地は、大阪です。

最近の記事
最近のコメント
最近のトラックバック
リンク
月別アーカイブ
カテゴリー
ブログ内検索
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

